Menejer Cem Mete ile güzel bir sohbet gerçekleştirdik.

1)KİMDİR ? KENDİNİZİ NASIL TANIMLARSINIZ?
CEM METE 1982 doğumlu.
2005 yılından bu yana bu mesleği icra ediyorum ve büyük bir keyif almanın yanı sıra sıradışı
sosyal bir kişilik olarak oldukça aktif bir yönüm var.DÜNYADA DEĞİŞMEZ BİR KURAL VARDIR
Sevdiği işi yapmaktan zevk alan insanın aşamayacağı hiçbir zorluk yok.
Sanatsal yönden konulara oldukça hakim bir o kadarda duyarlı ve birçok meslektaşımdan üstün
yeteneğe sahip olduğumu düşünüyorum
Zorluklar hiçbirzaman bana engel olmadı çünkü asla izin vermedim
Tam aksine zorlukların insana büyük oranda güç kattığını düşünüyorum.


 
2) BU SEKTÖRE NASIL BAŞLADINIZ? BAŞARI HİKAYENİZDEN BAHSEDER MİSİNİZ?
Bu sektöre yerel bir gazete'de magazin muhabirliği yaparken başladım.
İnsan ilişkilerinde güçlü iletşim kurabilen
bir yapıya sahibim sanırım bu doğuştan gelen bir yetenek
Bende zaten fazlasıyla olan yeteneklerimi keşfetmemle birlikte bu işe başladım.
İyiki başlamışım.  


 
3)BU SEKTÖRÜ NASIL DEĞERLENDİRİYORSUNUZ?
 
Aslına bakarsanız muzik sektörünü
kıyasıya rekabetin hiçbirzaman bitmediği dinamik bir işleyiş sistemi olan
ve kendini herdaim yenileyen bir endüstri olarak değerlendirebiliriz.
çoğu sanatçı bu sektörün acımasız olmasından gem vuruyor
bir çok sanatçı için bu yeteneği doğrultusunda kolay elde
edilen bir başarı hikayesine dönüşebiliyor. asıl soru siz yeteneğinize ve şansınıza
ne kadar inanıyor ve güveniyorsunuz? tabi ki bu anlamda menajer olarak pratik zekaya sahip bir insanla
çalışıyorsanız sanatçı olarak işiniz herdaim daha kolaydır.
Tabii bir yandan müziğin ve sanatın susmaması için hepbirlikte birşeyler yapılması kanısındayım.
şahsen ben istikrarlı ve yenilikçi tarzlarda üretim yapan sanatçıları
dinleyicilerine kavuşturmak için canla başla ve büyük bir aşkla çalışıyorum.


 
4) AŞK MI SİZCE ÖNCELİK OLARAK YOKSA KARİYER Mİ?
 
Kesinlikle kariyer. Hayatta size özgürlüğü sunan yegane şey kariyerdir.
tabiki Eğer bir de sevdiğiniz işi yapıyorsanız ve işinize zaten aşıksanız herşeye sahipsiniz demektir.
Mutlu olmak için sevdiğiniz şeyi yapın derim. İhmal etmeyin.


 
5) KARİYER BASAMAKLARINI ÇIKARKEN KIRMIZI ÇİZGİLERİNİZ NELERDİR ?
 
Şu kadarını söyleyebilirim emekçiye büyük saygım var. Hayatta hep ezilenlerin yanında olmayı yeğledim.
Ve bu sektörde hiçkimsenin hakkını sabote etmedim asla da etmem.
Emek hırsızlığına karşı olmakla beraber aşşağılık bir duygu olduğu kanısındayım.
Bu hayatta ne ekerseniz o biçersiniz atalarımız çok doğru söylemişler. insanlara Verdiğim bir söz varsa da
ne yapar ne eder mutlaka o sözü tutarım. Her insanda olması gereken prensipler vardır illaki ama ben
prensiplerimden asla vazgeçmem.


 
6) BU MESLEĞİ SEÇERKEN KENDİNİZ Mİ YOKSA AİLENİZ Mİ SİZİ YÖNLENDİRDİ?
Ben bu sektöre Bursa'da yerel bir Gazete'de Magazin Muhabirliği yaparken başladım.
Açıkçası ailem karşı çıktı ama ben ne yaptım ? Onlarıda karşıma alarak bu işe başkoydum.
Bursa'da ufak tefek işler yaparak büyük firmaların ve menajerlerin yanında çalışarak işleri ilerlettim.
Her işte geçerlidir bu kural unutmayın yeterince ister ve aynı ölçüde çalışırsanız mutlaka başarırsınız.
Çıraklığını yapmadığınız bir işin ustası olamazsınız. net


 
7)HAYATINIZDA YAPMAK İSTEDİĞİNİZ MESLEĞİ Mİ YAPIYORSUNUZ ?
YOKSA MESLEK OLARAK BAŞKA BİR SEÇİMİNİZ OLDU MU?
Aslına bakarsanız evet tamda yapmak istediğim mesleği yapıyorum. Tuttuğunu kopartan pratik zekasına güvenen
ayrıca herdaim yenilikçi bir kişiliğe sahip bir insan olarak kendimi insan ilişkilerinde hep bir adım
önde görmüşümdür. Hatta bir iş bana gelmişse kurtuluşu yoktur çünkü o iş olacak. Çünkü
İnsanı en iyi kendisi tanır. İşte bu yüzden herdaim yapabileceklerimin farkında
ve ne istediğini çok iyi bilen bir yapıyla hareket ettim. Pişman değilim.


 
8)KARİYERİNİZDE İLERLERDEN ÖRNEK ALDIĞINIZ BİR İSİM VARMI DIR? VE AİLENİZİN MESLEĞİNİZE KARŞI DURUŞU NEDİR?
Evet var. İşini müthiş bir incelikle yapan ve mesleğinin aşığı olduğunu düşündüğüm HALUK ŞENTÜRK.
İşinde gerçekten büyük bir atılımcı kendisi. Gelecek nesillere ilham veriyor ve kesinlikle ciddi örnek teşkil ediyor.
Aileler herzaman başardığınızı gördüklerinde kabullenirler ve hatta biz zaten sana inanıyordur sözleri
yankılanır kulaklarınızda :) Önemli olan sizin ne istediğiniz.
Hayat çok kısa birilerine ki bu aileniz bile olsa bişiyleri kanıtlamak için değil gerçekten
sevdiğiniz işi yapmak istediğiniz için çalışın. Bugün ektiğiniz minik bir tohum bir de bakmışsınız
yarın koskocaman bir ağaça dönüşmüş ve herkes meyvelerinden faydalanıyor. Umut insanın içinde başlar ve evrene yayılır gerçekleştirmek istediğiniz her ne varsa
asla ve asla ertelemeyin derim.


 
9) KENDİNİZİ ELEŞTİRDİĞİNİZ YA DA ÖVDÜĞÜNÜZ TARAFLAR NELERDİR?
Tabiki eleştirdiğim yanlarım var her insan gibi.
Örneğin daha önce yaptığım hataların muhasebesini yapıp üzerinde düşünüp keşke yapmasaydım dediğim çok şey var.
Zamanı geri alabilseydim ve şimdiki aklım olsaydı keşke dediğim ne varsa hepsini bir çırpıda yok etmek olurdu.
Sıra kendimi övdüğüm yanlarıma gelirse eğer kendini övmekten çok alçakgönüllü kişiliğini korumayı
daha doğru bulduğum bir gerçekse bile özünde kafasına koyduğunu yapan tuttuğunu kopartan
ve asla pes etmeyen bir yapıya sahibim.
Demokraside çareler tükenmez sözü adeta ruhumu yansıtıyor diyebilirim.


 
10) Haber portallarımız  için neler söylersiniz?
Yaşam kültürünü okurlarına gözalıcı incelikleriyle sunan son derece kaliteli
modern ve daima mükemmeli yansıtmaya çalışan eşsiz bir dergi. Bu müthiş Haber Portallarında  emeği geçen o harika insanlara en içten teşekkürlerimi sunuyorum.

Sevgiyle kalın.